недеља, 26. април 2009.

Anketa za učenike

Na sledećem linku nalazi se anketa o bezbednosti rada na internetu:
http://surveys.polldaddy.com/s/7A2AC2F2DC54DB3F/


Anketa na ovu temu se sprovodi kako bi se prikupili vaši stavovi i mišljenja o bezbednosti dok koristite internet.

Anketa je anonimna i treba da je popune svi, bez obzira na to da li imaju računar kod kuće ili ne.

Za roditelje

Poštovani roditelji,
u okviru predmeta Informatika i računarstvo, za V razred predstoji nam obrada teme Uvod u multimediju. Ovu temu ćemo obraditi uz pomoć bloga, interneta i drugih multimedijalnih alata.
Zbog toga Vas molim da pratite rad svoje dece na internetu i ukoliko želite priključite se našem radu ostavljajući komentare na blogu.
Takođe možete popuniti anketu za roditelje koja se tiče sigurnosti dece na internetu i na taj način izreći svoje mišljenje.

Anketa se nalazi na linku: http://surveys.polldaddy.com/s/B9E9FED6F694BA22/

Svi zadaci biće objavljeni na blogu, a radiće se na samom času, pod nadzorom nastavnika.
Deca mogu da rade od kuće, samo ukoliko žele i uz Vaš nadzor. Rad od kuće nije obavezan jer nemaju sva deca tehničke mogućnosti.

Hvala na saradnji,
prof. Inf. Marina Petrović

Šta znaš o multimediji?

Ovo je prvi zadatak za učenike.
Pronaći ćemo na internetu još nešto o pojmu multimedija, uz pomoć Google pretraživača i uz znanje koje smo stekli na času, postaviti svoj odgovor na zadato pitanje u obliku komentara.

V razred - obrada nastavne teme Uvod u multimediju

Pozdrav svim učenicima petog razreda, njihovim roditeljima koji žele da prate naš rad i ostalim posetiocima.
U okviru ove teme na blogu, razgovaraćemo o nastavnoj temi koja nam sledi, a zove se Uvod u multimediju. S obzirom da je ovo poslednja tema koju imamo u planu, radićemo je do kraja školske godine.
Prvi čas bio je posvećen diskusiji na temu šta je multimedija, definisanju i razumevanju pojma multimedija, a zatim smo pokazali i komentarisali određene primere multimedije kao što su: filmska enciklopedija, rečnik kompjuterskih pojmova, kreiranje avatara koji govori, primeri različitih multimedijalnih obrazovnih softvera.
Nakon toga sledi upoznavanje sa pojmom bloga i načinima ponašanja na internetu i tu smo sada. Pojam bloga ćemo razjasniti na času uz adekvatne primere, a takođe objašnjenje bloga možete pročitati u prethodnoj temi koja je postavljena, a tiče se takođe primene bloga u našoj školi.
Koristan link, na engleskom jeziku, koji vredi pogledati vodi ka videu koji će vas upoznati sa pojmom bloga: http://www.youtube.com/watch?v=NN2I1pWXjXI
Nakon upoznavanja sa blogom, zadatak za rad biće ostavljanje komentara na postavljeno pitanje: Šta znaš o multimediji?
Zatim ćemo razgovarati o sigurnim načinima ponašanja na internetu. Pogledaćemo odličan materijal, namenjen učenicima ovog uzrasta na srpskom jeziku, na linku: http://www.microsoft.co.yu/obrazovanje/pil/sigurnost/html/etusivu.htm
Nakon ovog časa sledi nam obrada programa Photo story u kome ćemo naučiti da pravimo lepe video priče. Tome će biti posvećeni svi ostali časovi, a ovaj blog će nam poslužiti kao mesto gde ćemo postaviti materijale, a roditelji mogu direktno da prate naš rad i možda da se i uključe. Takođe ćemo na blogu postaviti rezultate rada, tj. napravićemo mali ePortfolio gde će biti izloženi naši najbolji radovi na temu Moj grad i Moja škola.
Preporučujem da roditelji zajedno sa svojom decom, takođe pogledaju preporučene materijale i pričaju o načinima ponašanja na internetu.
Ukoliko roditelji žele da ostave svoje komentare na naš rad, više su nego dobrodošli.
Srdačan pozdrav i srećan nam rad!