среда, 28. јануар 2009.

Dobrodošli na blog škole!

Dragi učenici, poštovane kolege i roditelji.

Ovaj blog je napravljen sa ciljem da se na njemu aktivno prate sva dešavanja u našoj školi.
Toliko toga lepog se dešava svakodnevno a za to se ili ne zna ili se nema vremena da se komentariše. Nadamo se da će ovaj blog otvoriti dodatni prostor na kome će škola živeti svoj virtuelni život, toliko potreban u današnjem užurbanom životu.
Sve što želite da kažete, pitate i napišete, napišite ovde.
Dobra volja, pozitivna namera i osmeh su obavezni!
Dobrodošli!

Kolektiv Osnovne škole "Jovan Popović" iz Novog Sada

1 коментар:

  1. Dragi kolege, jako mi se dopala vaša inicijativa - blog škole - i sa velikim interesovanjem ću pratiti vaš rad.
    Radim u ŠOSO "Milan Petrović" (Novi Sad) i zadužen sam za administraciju naših nekoliko sajtova, a od jeseni planiramo otvaranje još nekoliko novih. Mi smo se opredelili za Joomla! i Moodle CMS platforme, a imamo i php aplikaciju koju smo sami razvili - bazu podataka osoba sa invaliditetom koje bi želele da se radno angažuju. Takođe razmišljamo i o otvaranju foruma za osobe sa invaliditetom, ali i na temu suzbijanja nasilja u školama.
    Ako odlučite da se "proširite", preporučujem Vam Joomla! CMS za sajt škole, a Moodle za obrazovanje. Ali, obe ove platforme zahtevaju da zakupite i hosting.
    Mi smo uplatili hosting u Sezam hostingu. U međuvremenu sam ja otvorio nekoliko sajtova (koji nemaju veze sa školom) na DreamWebHostingu i zadovoljan sam cenom u uslugom. Kolega sa kojim sarađujem ima nekoliko sajtova na Loopia webhosting i kaže da je zadovoljan. Cene domena i hosting paketa sad više nisu tako visoke.
    Srdačan pozdrav
    Nikola Provči

    ОдговориИзбриши